INTERNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD U BEOGRADU

Na osnovu člana  83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS” br. 21/2016, 113/2017, 113/2017 dr. zakon, 95/2018, 114/2021, 123/2021-dr.zakon i 92/2023), člana 4. i člana 6. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave ( Službeni glasnik RS“, broj 107/2023), a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad I-03 Broj 020-823/2023 od 7.9.2023. godine- prečišćen tekst i 020-901/2023 od 11.10.2023. godine)  načelnik Uprave gradske opštine Stari grad, dana 23.2.2024. godine, oglašava

INTERNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD U BEOGRADU

RADNO MESTO 1. Poslovi računovodstva

I ODELJENJE ZA BUDŽET I FINANSIJE –ODSEK ZA FINANSIJE

II Radno mesto koje se popunjava: Radno mesto poslovi računovodstva, u zvanju savetnik, u Odseku za finansije,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Prati i usklađuje knjigovodstvene evidencije direktnih korisnika sa glavnom knjigom koju vodi Uprava za trezor; vrši usklađivanje podataka o ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima budžeta sa evidencijama Uprave za trezor; sastavlja periodične i godišnje izveštaje računa direktnih budžetskih korisnika i konsolidovanog računa trezora; sastavlja bilanse i izveštaje; učestvuje u pripremi periodičnih računa i konsolidovanog završnog računa budžeta; odobrava kontrolisane zahteve za plaćanje i transfer sredstava; obavlja finansijsko-knjigovodstvene poslove, poslove kontiranja i vođenje pomoćnih knjiga i evidencija za sve budžetske korisnike; izrađuje mesečne tabelarne prikaze prihoda i rashoda koji se dostavljaju Ministarstvu finansija; obavlja poslove predviđene kroz SAP – FA i AA – modul; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje tri godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

V Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VI Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VII Postupak i način provere kompetencija:

1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada: Finansijsko-materijalni poslovi (terminologiju, standarde, metode i procedure iz oblasti budžetskog računovodstva i izveštavanja -proveravaće se usmeno putem simulacije.

  1. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa   Zakon o lokalnoj samoupravi – proveravaće se usmeno putem simulacije.
    3.  Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta Uredba o budžetskom računovodstvu-proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).

 RADNO MESTO 2: Šef Odseka za javne nabavke

I ODELJENJE ZA BUDŽET I FINANSIJE –ODSEK ZA JAVNE NABAVKE

II Radno mesto koje se popunjava: Radno mesto šef Odseka za javne nabavke, u zvanju samostalni savetnik,  u Odseku za javne nabavke,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Prati i usklađuje knjigovodstvene evidencije direktnih korisnika sa glavnom knjigom koju vodi Uprava za trezor; vrši usklađivanje podataka o ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima budžeta sa evidencijama Uprave za trezor; sastavlja periodične i godišnje izveštaje računa direktnih budžetskih korisnika i konsolidovanog računa trezora; sastavlja bilanse i izveštaje; učestvuje u pripremi periodičnih računa i konsolidovanog završnog računa budžeta; odobrava kontrolisane zahteve za plaćanje i transfer sredstava; obavlja finansijsko-knjigovodstvene poslove, poslove kontiranja i vođenje pomoćnih knjiga i evidencija za sve budžetske korisnike; izrađuje mesečne tabelarne prikaze prihoda i rashoda koji se dostavljaju Ministarstvu finansija; obavlja poslove predviđene kroz SAP – FA i AA – modul; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne ili ekonomske nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje pet godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit, položen ispit za službenika za javne nabavke i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

V Mesto rada: Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VI Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VII Postupak i način provere kompetencija:

1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada – poslovi rukovođenja (organizaciono ponašanje) -proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada -poslovi javnih nabavki (metodologiju za otvaranje i stručnu ocenu ponuda i donošenje odluke o ishodu postupka javne nabavke-proveravaće se usmeno putem simulacije.

3.Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o lokalnoj samoupravi, – proveravaće se usmeno putem simulacije.
4.  Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o javnim nabavkama-proveravaće se usmeno putem simulacije.

Provera ponašajnih kompetencija: Provera ponašajne kompetencije: upravljanje ljudskim resursima vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).

RADNO MESTO 3: Poslovi informisanja,

I SLUŽBA ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU  –ODSEK ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU

II Radno mesto koje se popunjava: Radno mesto za poslovi informisanja,  u zvanju saradnik,  u Odseku za odnose sa javnošću, u Službi za odnose sa javnošću, jedan izvršilac;

III Opis poslova radnog mesta: Obavlja poslove u oblasti javnog informisanja; dnevno prati i statistički registruje informacije o radu organa gradske opštine Stari grad u štampanim medijima; učestvuje u organizovanju konferencija za novinare; učestvuje u uređivanju  Informatora i drugih publikacija – štampane, multimedijalne i edukativno-informativne materijale i programe za javnost od značaja za gradsku opštinu; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka i  rukovodioca Službe

IV Uslovi za rad na radnom mestu: Stečeno  visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine, najmanje tri godine radnog iskustva u struci,  položen državni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

V Mesto rada: Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VI Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VII Postupak i način provere kompetencija:

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada: Poslovi odnosa sa javnošću; ( metodologija i alati za prikupljanje i analizu podataka -proveravaće se usmeno putem simulacije.
  2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa( Zakon o državnoj upravi- proveravaće se usmeno putem simulacije.
  3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o javnom informisanju i medijima- proveravaće se usmeno putem simulacije.

Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).

Radno mesto 4. Poslovi upravljanja dokumentima

I ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVUODSEK ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

II Radno mesto koje se popunjava: poslovi  upravljanja dokumentima, u zvanju viši referent,  u Odseku za upravljanje dokumentima, u Odeljenju za opštu upravu,   jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Vrši prijem i raspoređivanje predmeta i pošte; razvrstavanje predmeta po sadržini materije, po organima gradske opštine i unutrašnjim organizacionim jedinicama; otvaranje i pregledanje primljene pošte; evidentiranje prispele pošte u odgovarajuće knjige primljene pošte; evidentiranje akata i predmeta putem informacionog sistema, odnosno u odgovarajuće evidencije; štampanje omota spisa; izdavanje potvrde o prijemu podneska; vođenje elektronske obrade podataka; pružanje pomoći strankama pri popunjavanju odgovarajućih obrazaca i zahteva; združivanje akata sa osnovnim predmetom; štampanje internih dostavnih knjiga; dostavljanje akata i predmeta u rad putem interne dostavne knjige; evidentiranje predmeta u informacionom sistemu upućenih višem organu u drugostepenom postupku; unošenje predmeta u rokovnik; razvođenje akata i predmeta kroz interne dostavne knjige; prijem prijem i proveru formalne ispravnosti rešenih predmeta; razvođenje rešenih predmeta za arhiviranje; pretraživanje predmeta po broju, datumu i imenu podnosioca; davanje obaveštenja strankama o kretanju predmeta; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju i najmanje pet godina radnog iskustva u struci položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

V Mesto rada: Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VI Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VII Postupak i način provere kompetencija:

I Nakon diskusije, Komisija je odlučila da se u izbornom postupku za radno mesto za čije popunjavanje je imenovana, vrednuju po sledećem redosledu:

1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno –tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje-  proveravaće se  usmeno putem simulacije.

2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa( Zakon o lokalnoj samoupravi) -proveravaće se  usmeno putem simulacije.

3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Uredba o kancelarijskom poslovanju organa države uprave)-proveravaće se usmeno putem simulacije.

VII Pravo učešća na internom konkursu:

Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u svim organima, službama i organizacijama iz člana 1. st. 1. i 2. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave  kod poslodavca koji oglašava interni konkurs.

Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u istom zvanju ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje u koje je razvrstano radno mesto koje se popunjava.

IX Prijava na interni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave.

Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji gradske opštine Stari grad ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u kancelariji broj 95, peti sprat  gradske opštine Stari grad, Makedonska broj 42.

Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.

Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave putem  imejl adresa.

X Rok za podnošenje prijave: Rok za podnošenje prijave na interni konkurs je 8 (osam)  dana i počinje da teče od 25.2.2024. godine i ističe 4.3.2024.  godine.

XI Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs: Gradska opština Stari grad, u Beogradu, ul. Makedonska broj 42, sa naznakom: „za interni konkurs”.

XII Dokazi koji se prilažu uz prijavu na konkurs: Dostavlja se samo popunjen obrazac prijave

XIII Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

1) Overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

2) Original ili overena fotokopija dokaza o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima/ dokaz o položenom pravosudnom ispitu;

3) Original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo);

4) Original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenja da je službenik neraspoređen.

 5) Za radno mesto pod rednim brojem 2: Šef odseka za javne nabavke – dostavlja se Sertifikat za službenika za javne nabavke.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16,  95/18 – autentično tumačenje i 2/23-Odluka US), za kandidate pribavlja:

  • dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu (ovo je za lica na položaju) Potrebno je da učesnik konkursa u obrascu prijave, u delu Izjava*, zaokruži na koji način želi da se ovaj podatak pribavi iz službene evidencije.

XIV Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:  Izborni postupak će se sprovoditi počev od 5.3.2024. godine, u Odseku za ljudske resurse, ul. Makedonska broj  42, o čemu će kandidati biti obavešteni putem imejl adresa.

XV Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Ana Kovačević, telefon: 3300-551 radnim danima od 10:00 do 12:00 časova.

Link ka obrascu prijave za radna mesta: https://www.starigrad.org.rs/.

*Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene. Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Ovaj oglas objavljen je na oglasnoj tabli Uprave Gradske opštine Stari grad na veb prezentaciji www https://www.starigrad.org.rs/.

                                                                                                                          NAČELNIK UPRAVE

                                                                                                                          Vladimir Baćović          

PRILOG:

  1. Interni konkurs
  2. Prijava na konkurs – radno mesto 1
  3. Prijava na konkurs – radno mesto 2
  4. Prijava na konkurs – radno mesto 3          
  5. Prijava na konkurs – radno mesto 4