Gradska opština Stari grad objavila je 27. decembra prošle godine javni poziv za program „Zajedno za vašu zgradu“, a krajnji rok za podnošenje i prijem prijava bio je 28. februar 2013. Komisija je nakon uvida u sve prijave konstatovala da je pristiglo 453 prijave.
Na osnovu Odluke Komisije programa „Zajedno za vašu zgradu“, od 28.05. 2013. godine, objavljujemo Spisak skupština stanara/saveta zgrada, koje su se prijavile prvi put za program i kojima su odobrena sredstva za sufinansiranje radova prema planiranim i raspoloživim budžetskim sredstvima Gradske opštine Stari grad za 2013. godinu.
Napomena: Opština će sufinansirati radove prema specifikaciji troškova izvođača radova koje su skupštine stanara /saveti zgrada dostavile u prijavi, u iznosu do 200 hiljada dinara.
Skupštinama stanara i savetima zgrada koje su se za program prijavile po drugi i treći put, sredstva će biti odobrena u toku 2014. godine.
Naredni koraci:
Ugovori: Po objavljivanju rang liste, Komisija će sukcesivno pozivati predsednike skupština/saveta zgrada da potpišu ugovor sa opštinom Stari grad o zajedničkom finansiranju radova.
Rokovi: Po zaključenja ugovora sredstva će biti uplaćena na račune skupština/saveta zgrada u roku od 15 dana. Od tog trenutka one imaju 90 dana za završetak radova.
Izveštaj: Po završetku radova dostavlja se izveštaj o utrošenim sredstvima. Zgrada je obavezna da izveštaj dostavi sa računima, dokazimada su računi plaćeni, ukupni iznosutrošenih sredstava, u skladu sa propisima.
Izveštaj se dostavlja u zatvorenoj koverti, sa naznakom „Zajedno za vašu zgradu“, na adresu Gradska opština Stari grad, Makedonska 42.
Kontakt: Više informacija skupštine/saveti zgrada mogu dobiti na telefon 3222 626, radnim danom od 10 do 12 sati.