Како би у сваком тренутку била на располагању грађанима, Градска општина Стари град константно улаже напоре да унапреди начин рада, као и да ефикасност својих служби одржи на највишем могућем нивоу.
Велики број Старограђана свакодневно користи услуге различитих одељења наше општине, очекујући брзину, продуктивност и професионалност.
У сусрет корисницима наших услуга који имају примедбе или сугестије на рачун рада општинске управе, уведена је пракса пријема грађана.
Заменик начелника Управе општине Божидар Вулић сваког дана најмање два сата проводи у разговорима са суграђанима, уважавајући њихове критике и предлоге. Непосредна комуникација са грађанима је најефикаснији начин
препознавања проблема, а самим тим и директан пут до решења.
– Желимо да знамо које су то недоумице са којима се суочавају становници Старог града при коришћењу услуга које нудимо. Нама је, као општинском сервису који је на услузи грађанима, задовољство корисника једина мера успеха. Због тога позивам све грађане који желе да упуте критике или скрену пажњу на евентуалне потешкоће у формалној комуникацији са нашим колегама, да закажу састанак како бисмо поразговарали „очи у очи“ и премостили проблеме – поручује заменик начелника Управе ГО Стари град Божидар Вулић.
ЗАКАЖИТЕ САСТАНАК
Заинтересовани грађани састанак са замеником начелника Управе ГО Стари град Божидаром Вулићем могу да закажу позивом на број 322-2-626 сваког радног дана између 8.30 и 15.30 часова. Пријем грађана се врши у периоду од 10 до 12 часова.