OPŠTINA U SLUŽBI ZAŠTITE GRAĐANA

Kako bi u svakom trenutku bila na raspolaganju građanima, Gradska opština Stari grad konstantno ulaže napore da unapredi način rada, kao i da efikasnost svojih službi održi na najvišem mogućem nivou.

Veliki broj Starograđana svakodnevno koristi usluge različitih odeljenja naše opštine, očekujući brzinu, produktivnost i profesionalnost.

U susret korisnicima naših usluga koji imaju primedbe ili sugestije na račun rada opštinske uprave, uvedena je praksa prijema građana.

Zamenik načelnika Uprave opštine Božidar Vulić svakog dana najmanje dva sata provodi u razgovorima sa sugrađanima, uvažavajući njihove kritike i predloge. Neposredna komunikacija sa građanima je najefikasniji način

prepoznavanja problema, a samim tim i direktan put do rešenja.

– Želimo da znamo koje su to nedoumice sa kojima se suočavaju stanovnici Starog grada pri korišćenju usluga koje nudimo. Nama je, kao opštinskom servisu koji je na usluzi građanima, zadovoljstvo korisnika jedina mera uspeha. Zbog toga pozivam sve građane koji žele da upute kritike ili skrenu pažnju na eventualne poteškoće u formalnoj komunikaciji sa našim kolegama, da zakažu sastanak kako bismo porazgovarali „oči u oči“ i premostili probleme – poručuje zamenik načelnika Uprave GO Stari grad Božidar Vulić.

ZAKAŽITE SASTANAK

Zainteresovani građani sastanak sa zamenikom načelnika Uprave GO Stari grad Božidarom Vulićem mogu da zakažu pozivom na broj 322-2-626 svakog radnog dana između 8.30 i 15.30 časova. Prijem građana se vrši u periodu od 10 do 12 časova.