REPUBLIKA SRBIJA – GRAD BEOGRAD
GRADSKA OPŠTINA STARI GRAD
Veće gradske opštine Stari grad
I-03 Broj: 111-3/2024 – 22. 8. 2024. godine
Beograd, Makedonska 42
Arh 2
Veće gradske opštine Stari grad u Beogradu, na sednici održanoj dana 22. 8. 2024. godine, na osnovu člana 56. stav 1. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik RS“, broj 129/2007, 83/2014 – dr. zakon, 101/2016 – dr. zakon, 47/2018 i 111/2021 – dr. zakon) i člana 83. stav 2. Statuta Gradske opštine Stari grad („Službeni list grada Beograda“, broj 4/2014 – drugi prečišćen tekst, 25/2015, 94/2016, 75/2017, 105/2018, 73/2019, 3/2020, 117/2020 i 27/2023), a u vezi sa odredbama člana 95. i 102. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“, broj 21/2016, 113/2017, 113/2017 – dr. zakon, 95/2018, 95/2018 – dr. zakon, 86/2019 – dr. zakon, 157/2020 – dr. zakon, 114/2021 i 123/2021 – dr. zakon), člana 9. stav 2. i člana 11. stav 3. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“, broj 107/2023) i člana 25. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad (broj 020-823/2023 od 7. 9. 2023. godine, 020-901/2023 od 11. 10. 2023. godine, 020-93/2024 od 20. 2. 2024. godine, 020-181/2024 od 2. 4. 2024. godine i 020-328/2024 od 21. 5. 2024. godine), oglašava
JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE POLOŽAJA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD
I ORGAN U KOM SE RADNA MESTA – POLOŽAJI POPUNJAVAJU:
Uprava gradske opštine Stari grad u Beogradu, Makedonska 42
II RADNA MESTA – POLOŽAJI KOJI SE POPUNJAVAJU:
Radno mesto 1. NAČELNIK UPRAVE GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD – POLOŽAJ U I GRUPI
Opis poslova radnog mesta:
Rukovodi i koordinira radom Uprave gradske opštine; usklađuje rad unutrašnjih organizacionih jedinica Uprave gradske opštine radi funkionisanja kao jedinstvenog organa uprave; stara se o zakonitom i blagovremenom obavljanju poslova iz nadležnosti Uprave; obavlja i druge poslove po nalogu Veća i predsednika gradske opštine.
Uslovi za zaposlenje na radnom mestu – položaju:
- stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,
- najmanje pet godina radnog iskustva u struci,
- položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit,
- da je državljanin Republike Srbije,
- da je punoletan,
- da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa,
- da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Lice koje nema položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit, može da podnese prijavu na konkurs, ali je dužno da dostavi dokaz o položenom stručnom ispitu u roku od 20 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na konkurs. Ako lice ne podnese dokaz o položenom državnom stručnom ispitu, njegova prijava će biti odbačena.
Radno mesto 2. ZAMENIK NAČELNIKA UPRAVE GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD – POLOŽAJ U II GRUPI
Opis poslova radnog mesta:
Zamenjuje načelnika Uprave gradske opštine u slučaju njegove odsutnosti ili sprečenosti da obavlja svoju dužnost, u skladu sa zakonom, Statutom gradske opštine, odlukama Skupštine gradske opštine, Veća gradske opštine i predsednika gradske opštine u vezi sa rukovođenjem i koordinacijom rada Uprave gradske opštine; obavlja i druge poslove iz nadležnosti Uprave gradske opštine po ovlašćenju načelnika Uprave.
Uslovi za zaposlenje na radnom mestu:
- stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,
- najmanje pet godina radnog iskustva u struci,
- položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit,
- da je državljanin Republike Srbije,
- da je punoletan,
- da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa,
- da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
Lice koje nema položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit, može da podnese prijavu na konkurs, ali je dužno da dostavi dokaz o položenom stručnom ispitu u roku od 20 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na konkurs. Ako lice ne podnese dokaz o položenom državnom stručnom ispitu, njegova prijava će biti odbačena.
III TRAJANJE RADA NA POLOŽAJU:
Rad na položaju traje pet godina.
IV MESTO RADA:
Gradska opština Stari grad u Beogradu, Makedonska 42
V KOMPETENCIJE KOJE SE PROVERAVAJU U IZBORNOM POSTUPKU:
U izbornom postupku se proveravaju opšte i posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i procena motivacije za rad na radnom mestu.
VI POSTUPAK I NAČIN PROVERE KOMPETENCIJA:
ZA RADNO MESTO 1.
PRVA FAZA IZBORNOG POSTUPKA: Provera opštih i posebnih funkcionalnih kompetencija
Provera opštih funkcionalnih kompetencija:
- „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- „Poslovna komunikacija“ – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- „Digitalna pismenost“ – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada: poslovi rukovođenja (upravljanje ljudskim resursima) – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto: planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o lokalnoj samoupravi, Statut Gradske opštine Stari grad, Odluka o organizaciji Uprave gradske opštine Stari grad, Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad) – vršiće putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- Posebna funkcionalna kompetencija: Propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o opštem upravnom postupku, Zakon o jedinstvenom biračkom spisku, Zakon o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave) – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom.
DRUGA FAZA IZBORNOG POSTUPKA:
Provera ponašajnih kompetencija:
Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet, upravljanje ljudskim resursima i strateško upravljanje vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama sa diplomiranim psihologom.
TREĆA FAZA IZBORNOG POSTUPKA:
Završni razgovor sa kandidatom
Komisija obavlja završni razgovor sa kandidatom i se vrši procena motivacije za rad na radnom mestu.
ZA RADNO MESTO 2.
PRVA FAZA IZBORNOG POSTUPKA: Provera opštih i posebnih funkcionalnih kompetencija
Provera opštih funkcionalnih kompetencija:
- „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji“ – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- „Poslovna komunikacija“ – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- „Digitalna pismenost“ – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom.
Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada: upravno-pravni poslovi (opšti upravni postupak) – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto: planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o lokalnoj samoupravi, Statut Gradske opštine Stari grad, Odluka o organizaciji Uprave gradske opštine Stari grad, Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gardske opštine Stari grad) – vršiće putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom,
- Posebna funkcionalna kompetencija: Propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o lokalnim izborima, Zakon o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja) – vršiće se putem pisane simulacije i razgovora sa Komisijom.
DRUGA FAZA IZBORNOG POSTUPKA:
Provera ponašajnih kompetencija:
Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet, upravljanje ljudskim resursima i strateško upravljanje vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama sa diplomiranim psihologom.
TREĆA FAZA IZBORNOG POSTUPKA:
Završni razgovor sa kandidatom
Komisija obavlja završni razgovor sa kandidatom i se vrši procena motivacije za rad na radnom mestu.
VII DOSTAVLJANJE DOKAZA PRI PODNOŠENJU PRIJAVE:
Za prijavu na Javni konkurs dostavlja se samo popunjen obrazac Prijave na konkurs.
VIII DOKAZI KOJI SE DOSTAVLJAJU TOKOM IZBORNOG POSTUPKA:
Kandidati koji su uspešno prošli prve dve faze izbornog postupka pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom biće pozvani da, u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja, dostave ostale dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, i to: uverenje o državljanstvu; izvod iz matične knjige rođenih; diploma o stručnoj spremi; uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (lica sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima dostavljaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu); uverenje MUP-a da kandidat nije pravnosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci; isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo); rešenje nadležnog organa kojim je utvrđen status korisnika (dokazi za prednost pri zapošljavanju po osnovu člana 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica); rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na Javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.
Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, broj 18/16, 95/18 – autentično tumačenje i 2/23 – odluka US), za kandidate pribavlja dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, i to:
- uverenje o državljanstvu;
- izvod iz matične knjige rođenih;
- uverenje MUP-a da kandidat nije pravnosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima, odnosno dokaz o položenom pravosudnom ispitu.
Potrebno je da učesnici konkursa, u obrascu prijave na konkurs navedu za koju se od predviđenih mogućnosti opredeljuju, da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kandidati učiniti sami.
Svi dokazi koji se prilažu moraju biti na jeziku i pismu koji je u službenoj upotrebi državnih organa Republike Srbije, tako da se uz ispravu sastavljenu na stranom jeziku prilaže propisani overen prevod na srpski jezik.
Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u izbornom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju na navedenu adresu iz poziva.
IX PREDNOST KOD IZBORA KANDIDATA:
Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).
X PRIJAVA NA JAVNI KONKURS VRŠI SE NA PROPISANOM OBRASCU PRIJAVE:
Propisan obrazac Prijave na javni konkurs, prema Uredbi o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, dostupan je na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u kancelariji broj 55, treći sprat Gradske opštine Stari grad, Makedonska broj 42.
Nakon predaje prijave na Javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od dana prijema prijave.
XI ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA:
Rok za podnošenje prijava je 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja obaveštenja o javnom konkursu u dnevnim novinama „Politika“ koje se distribuiraju za celu teritoriju Republike Srbije, i koje sadrži adresu internet prezentacije na kojoj je objavljen javni konkurs.
XII ADRESA NA KOJU SE PODNOSE PRIJAVE NA JAVNI KONKURS:
Prijave na javni konkurs podnose se preporučenom pošiljkom putem pošte na adresu Veće gradske opštine Stari grad, Konkursna komisija, Makedonska 42, 11103 Beograd ili se predaju neposredno na pisarnici Uprave gradske opštine Stari grad, Makedonska 42, Beograd sa naznakom „Za javni konkurs za popunjavanje položaja (navesti naziv položaja za koji se podnosi prijava) – ne otvarati“ u zatvorenoj koverti.
XII MESTO, DAN I VREME KADA ĆE SE SPROVESTI IZBORNI POSTUPAK:
Izborni postupak će se sprovoditi počev od 16. 9. 2024. godine, sa početkom u 10.00 časova, u Gradskoj opštini Stari grad, Makedonska 42, Beograd, o čemu će kandidati biti obavešteni putem elektronske pošte.
XIV LICE KOJE JE ZADUŽENO ZA DAVANJE OBAVEŠTENJA O JAVNOM KONKURSU: Slađana Đuričić, telefon: 011/3220 314, radnim danima od 09:00 do 11:00 časova.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad: www.starigrad.org.rs i www.starigrad.bg.ls.gov.rs, na oglasnoj tabli Uprave gradske opštine Stari grad, a u dnevnim novinama „Politika“ objavljeno je obaveštenje o javnom konkursu za popunjavanje položaja i adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen konkurs.
NAPOMENE
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene rešenjem Konkursne komisije. Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovalo Veće gradske opštine Stari grad.
PREDSEDNIK VEĆA GRADSKE OPŠTINE
Radoslav Marjanović
PRILOG: