JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA

Datum oglašavanja:  7.12.2022. godine

Datum isteka roka za prijavljivanje: 22.12.2022. godine

Na osnovu člana  4. i 94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS” br. 21/2016, 113/2017, 113/2017 dr. zakon, 95/2018, 114/2021 i 123/2021-dr.zakon), člana 12. stav 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave ( Službeni glasnik RS“, broj 95/2016 i 12/2022),  Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 broj 112-732/2022 od 31. januara 2022. godine, a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad (I– 03 broj: 020-441/2022, 020-543/2022 i 020-1115/2022) zamenica načelnika Uprave gradske opštine Stari grad,

oglašava

JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA

 I –  Organ u kome se radno mesto popunjava:  Uprava gradske opštine Stari grad u Beogradu, Makedonska broj 42.

II – Radna  mesta na kojima se vrši prijem:

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU –Odsek za informacine tehnologije i E-upravu

 1. Naziv radnog mesta: Stručni poslovi vezani za funkcionisanje informacionog sistema i elektronsku upravu, zvanje samostalni  savetnik,  jedan izvršilac   

Opis poslova radnog mesta: Obavlja poslove vezane za razvoj i implementaciju e-Uprave, predlaže i definiše pravce razvoja e-Uprave i elektronskih servisa; sprovodi strategiju e-Uprave; sarađuje sa nadležnim organima i institucijama zaduženim za uvođenje e-Uprave na svim nivoima; definiše i koordinira pripremu IKT planova; koordinira izradu i pripremu IKT izveštaja; razvija postojeći informacioni sistem kroz analizu i pronalazi mogućnosti za unapređenje; donosi odluke o načinu realizacije IKT poslova; koordinira izradu opštih i pojedinačnih akata u vezi sa IKT poslovima, politikom bezbednosti informacionog sistema i daje mišljenje o njima; učestvuje u izradi analiza, informacija, uputstava, operativnih programa razvoja informcionog sistema gradske opštine i definisanju projektnih i programskih zadataka; pruža stručnu podršku u projektovanju dokumentacija i održavanju integrisanog sistema sistemskog softvera i servisa operativnih sistema, sistema za obezbeđivanje informaciono komunikacionih servisa, elektronske pošte, interneta i dr; koordinira projekte realizacije definisanih programskih zadataka; sarađuje sa drugim organima na poslovima e-Uprave i povezivanja sa drugim informacionim sistemima; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

 Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU –Odsek za upravljanje dokumentima

2. Naziv radnog mesta: Arhivski pomoćnik, zvanje viši referent, jedan izvršilac   

Opis poslova radnog mesta: Preuzima rešene (arhivirane) predmete i drugi dokumentarni materijal u arhivski depo; stara se o pravilnom smeštaju i čuvanju predatog dokumentarnog materijala i arhivske građe i poštovanju propisanih rokova za arhiviranje predmeta; prenosi rešene predmete nakon isteka određenog roka u arhivski depo sređuje, arhivira i odlaže dokumentarni materijal i arhivsku građu u arhivskom depou; vrši ulaganje predmeta po hronološkom redu u odgovarajuće registraturske jedinice označene po klasifikacionim oznakama, godini nastanka materijala i roku čuvanja predmeta, skenira arhivirane predmete; vrši upisivanje dokumentarnog materijala u arhivsku knjigu po godinama i klasifikacionim znacima; vodi arhivske knjige i druge evidencija o arhiviranim predmetima; vrši odabir i sačinjava popis predviđenog dokumentarnog materijala za izlučivanje; učestvuje u postupku priprema za izlučivanje bezvrednog r dokumentarnog materijala i predmeta iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja prema utvrđenoj listi kategorija registraturskog dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja; vrši predaju arhivske građe organa gradske opštine nadležnom istorijskom arhivu; izdaje iz arhive predmete na revers i vodi evidenciju o izdatim predmetima; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju i najmanje pet godina radnog iskustva u struci položen državni stručni ispit, položen stručni arhivistički ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

III  – Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:

Saglasno članu 19. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave kandidatima pri zapošljavanju u državni organ pod jednakim uslovima dostupna su sva radna mesta i izbor kandidata zasniva se na stručnoj osposobljenosti, znanju  i veštinama, odnosno proveri  posebnih  funkcionalnih kompetencija, i to:

Za radno mesto pod brojem 1.

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada Informatički poslovi ( informaciona bezbednost; TCP/IP i DNS i serverski operativni sistemi (MS Windows, Linux); baze podataka;

sisteme deljenja resursa;  hardver) –proveravaće se usmeno putem simulacije.

  1. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnoj upravi, Zakon o lokalnoj samoupravi, Zakon o glavnom gradu, Statut gradske opštine Stari grad, Odluka o organizaciji Uprave gradske opštine)-proveravaće se usmeno putem simulacije.
  2. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, Zakon o informacionoj bezbednosti, Zakon o elektronskoj upravi, Zakona o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti, Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave) -proveravaće se usmeno putem simulacije.

Za radno mesto pod brojem 2.

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno–tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; tehničko evidentiranje i ažuriranje podataka u relevantnim bazama podataka; metode vođenja internih dostavnih knjiga) –proveravaće se usmeno putem simulacije
  2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnoj upravi, Zakon o lokalnoj samoupravi, Zakon o glavnom gradu, Statut gradske opštine Stari grad, Odluka o organizaciji Uprave gradske opštine)-proveravaće se usmeno putem simulacije.
  3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti,  Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave,  Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave,  Uredba o kategorijama registraturskog materijala s rokovima čuvanja,  Uputstvo o elektronskom kancelarijskom poslovanju,  Uredba o elektronskom kancelarijskom poslovanju organa državne uprave)-proveravaće se usmeno putem simulacije.

Izborni postupak sprovodi se iz dve faze : u prvoj fazi se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije, a u drugoj fazi se sprovodi intervju sa komisijom.

IVUslovi  za zaposlenje: Da je punoletan državljanin Republike Srbije, da ima propisano obrazovanje, da ispunjava ostale uslove propisane zakonom, drugim propisom i aktom o sistematizaciji, da učesnik konkursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci i da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

 V  – Trajanje rada i probni rad :

Radni odnos se zasniva na neodređeno  vreme, a za kandidate koji ranije nisu zasnivali radni odnos u organima autonomne pokrajine, jedinice lokalne samouprave, gradske opštine ili državnom organu, probni rad je obavezan i traje šest meseci. Službenik na probnom radu polaže državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

VI   – Rok za podnošenje prijave na konkurs i sadržina prijave:

Rok za podnošenje prijava na konkurs je 15 (petnaest) dana.

Rok počinje da teče narednog dana od dana kada je konkurs objavljen na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, a obaveštenje o javnom konkursu u dnevnim novinama „Srpski telegraf”, odnosno od 8.12.2022. godine.

Adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen Oglas o javnom konkursu je: https://www.starigrad.org.rs/.

Prijava na konkurs sadrži: naziv radnog mesta za koje kandidat podnosi prijavu, ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, podatke o obrazovanju. Prijava na konkurs mora biti svojeručno potpisana.

VII  – Dokazi koji se prilažu uz prijavu na javni konkurs:

  • uverenje o državljanstvu ( ne starije od šest meseci);
  • izvod iz matične knjige rođenih
  • dokaz o odgovarajućoj stručnoj spremi;
  • isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo);
  • uverenje o položenom državnom stručnom ispitu (lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenja o položenom pravosudnom ispitu; lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit u roku od šest meseci od dana prijema u radni odnos;
  • da učesnik konkursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci (izvod iz kaznene evidencije nadležne Policijske uprave izdat nakon objavljivanja konkursa).

Za učesnike konkursa koji su bili u radnom odnosu  u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, pored navedenih dokaza, potrebno je dostaviti dokaz da im ranije nije prestao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine  ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao).

Odredbom čl. 9. i 103. Zakona o opštem upravnom postupku, propisano je da organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.

Dokumenti o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu; izvod iz matične knjige rođenih; uverenje o položenom državnom stručnom ispitu.

Potrebno je da učesnik konkursa, uz navedene dokaze, priloži izjavu kojom se opredeljuje za jednu od mogućnosti, da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kandidat učiniti sam.

Primer izjave se nalazi na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, gde se ista može preuzeti.

VIII  – Adresa na koju se podnosi prijava za javni konkurs:

Konkursnoj komisiji za sprovođenje javnog konkursa preko Uprave Gradske opštine Stari grad Beograd, ulica Makedonska 42, sa naznakom: „za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta službenika “.

 IX  Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Ana Kovačević, telefon: 3300-551 radnim danima od 10:00 do 12:00 časova.

 X Mesto, dan i vreme kada će se obaviti provera kompetencija kandidata u izbornom postupku:

Ca kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive i potpune koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 23.12.2022.godine, u prostorijama Uprave Gradske opštine Stari grad, Beograd, ulica Makedonska broj 42.

Kandidati će  o datumu i vremenu sprovođenja svake faze izbornog postupka biti  pismeno obavešteni, kao i putem telefona ili e-mejla adrese koje su naveli  u svojim prijavama.

Napomene: Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave kandidata i prijave uz koje kandidati nisu priložili sve potrebne dokaze u originalu ili fotokopiji overenoj od nadležnog organa, Konkursna komisija odbaciće zaključkom.

Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, a u dnevnim novinama „Srpski telegraf“ objavljeno je obaveštenje o javnom konkursu i adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen konkurs.

U nameri da zaštitimo Vaše pravo na privatnost koje je zagarantovano Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti želimo da Vas obavestimo da Vaše lične podatke obrađuje i stara se o njihovoj bezbednosti

UPRAVA GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD, Adresa: Makedonska 42, 11000 Beograd, Srbija, tel. +381 (0)11 3300 504. Kontakt lica za zaštitu podataka o ličnosti: mmilosevic@starigrad.org.rs.

U svrhu zasnivanja radnog odnosa odnosno radnog angažovanja, Uprava gradske opštine Stari grad prikuplja i obrađuje vaše lične podatke na osnovu Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.  Vaši lični podaci se ne otkrivaju drugim licima i čuvaju se u Republici Srbiji 3 godine, uz primenu odgovarajućih tehničkih, organizacionih i kadrovskih mera koje osiguravaju njihovu bezbednost, a pristup vašim podacima imaće samo ovlašćena zaposlena lica.

U cilju zaštite Vašeg prava na privatnost obaveštavamo Vas da imate pravo na pristup vašim podacima, pravo da od nas tražite ispravku vaših podataka, pravo da od nas tražite da izbrišemo vaše podatke, pravo da ograničite obradu vaših podataka, pravo da uložite prigovor ukoliko smatrate da je vaše pravo na privatnost povređeno i pravo da podnesete pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Zahtev za ostvarivanje vašeg prava možete podneti putem pošte ili na e-mail mmilosevic@starigrad.org.rs.

U svrhu zasnivanja radnog odnosa, Vaša je zakonska obaveza da nam date tačne i potpune Vaše lične podatke.  U suprotnom nećete moći da ostvarite Vaše pravo.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom konkursu, koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

ZAMENICA NAČELNIKA UPRAVE

Nataša Gavrilović

 Prilog:

Izjava o pribavljanju podataka o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija