JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD U BEOGRADU

REPUBLIKA SRBIJA – GRAD BEOGRAD

GRADSKA OPŠTINA STARI GRAD – UPRAVA GRADSKE OPŠTINE

Načelnik uprave

I 04 Broj: 111-5/2024 – 29.10.2024. godine

Beograd, Makedonska 42

Zsl3

Na osnovu člana  94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS” br. 21/2016, 113/2017, 113/2017 dr. zakon, 95/2018, 114/2021, 123/2021-dr.zakon i 92/2023), člana 8. i člana 9. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave ( Službeni glasnik RS“, broj 107/2023), a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad I-03 Broj 020-823/2023 od 7.9.2023. godine- prečišćen tekst i 020-901/2023 od 11.10.2023. godine)  načelnica Uprave gradske opštine Stari grad, oglašava

JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA

U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD U BEOGRADU

 

RADNO MESTO 1.  Poslovi u oblasti kulture

I ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I PRIJEKTE RAZVOJA

II Radno mesto koje se popunjava: Poslovi u oblasti kulture, u zvanju savetnik, u Odseku za društvene delatnosti,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Učestvuje u praćenju i podsticanju razvoja kulturno-umetničkog stvaralaštva i amaterizma na području grdske opštine. Učestvuje u pripremi,  raspisivanju i realizaciji Javnih  poziva-konkursa za finasiranje, sufinansiranje posebnih programa i projekata iz oblasti kulture sredstima iz budžeta gradske opštine; radi na obezbeđivanju uslova za održavanje kulturnih manifestacija od značaja za gradsku opštinu,  vrši prijem prati i izveštava o realizaciji odobrenih projekata; koordinira rad komisije i drugih radnih tela iz oblasti kulture, obavlja i druge poslove po nalogu Šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

U radni odnos može se primiti lice koje ispunjava sledeće uslove:

  1. Da je punoletan državljanin Republike Srbije;
  2. Da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
  3. Da ima najmanje 3 godine radnog iskustva u struci
  4. Da ima položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit;
  5. Da nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  6. Da licu nije ranije prestajao radni odnos u državnim organima zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  7. Ako ima potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

Lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

Lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

V Vrsta radnog odnosa: Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3„Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

Provera  opštih funkcionalnih kompetencija vrši se na elektronskoj  platformi na kojoj se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije državnih službenika u organima državne uprave. Testovi za proveru ove kompetencije sačinjavaju se putem slučajnog automatskog izbora pitanja/zadatka iz baza pitanja/zadataka zatvorenog tipa koje formira, ažurira i standardizuje Ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave u saradnji sa službom Vlade za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/)

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada – Stručno-operativni poslovi –(metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka) -proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.2.  Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i  akti iz nadležnosti i organizacije organa  (Zakon o lokalnoj samoupravi) – proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.3.  Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o kulturi)-proveravaće se usmeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

RADNO MESTO 2:  Poslovi iz oblasti društvenih delatnosti

I ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI  I PRIJEKTE RAZVOJA

II Radno mesto koje se popunjava: Poslovi iz oblasti društvenih delatnosti, u zvanju savetnik,  u Odseku za društvene delatnosti,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Obavlja poslove u vezi sa sprovođenjem i realizacijom posebnih programa socijalnih i humanitarnih delatnosti od značaja za gradsku opštinu; pruža pomoć organizacijama OSI i drugim socijalno humanitarnim udruženjima, brine o unapređenju položaja starih lica; stara se o ostvarivanju, zaštiti i unapređenju ljudskih prava, kako individualnih tako i kolektivnih pripadnika nacionalnih manjina i etničkih grupa; učestvuje u pripremi za raspisivanje javnih poziva – konkursa za finansiranje/sufinansiranje posebnih programa iz oblasti javnog zdravlja gradske opštine; prati realizaciju odobrenih programa, projekata i izveštava o istim; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje tri godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

U radni odnos može se primiti lice koje ispunjava sledeće uslove:

  1. Da je punoletan državljanin Republike Srbije;
  2. Da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
  3. Da ima najmanje 3 godine radnog iskustva u struci
  4. Da ima položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit;
  5. Da nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  6. Da licu nije ranije prestajao radni odnos u državnim organima zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  7. Ako ima potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

Lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

Lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

V Vrsta radnog odnosa: Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

Provera opštih funkcionalnih  kompetencija vrši se na elektronskoj  platformi na kojoj se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije državnih službenika u organima državne uprave. Testovi za proveru ove kompetencije sačinjavaju se putem slučajnog automatskog izbora pitanja/zadatka iz baza pitanja/zadataka zatvorenog tipa koje formira, ažurira i standardizuje ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave u saradnji sa službom Vlade za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/)

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada – Stručno-operativni poslovi- (metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija) -proveravaće se pismeno putem simulacije.

2.2.Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o lokalnoj samoupravi), – proveravaće se pismeno putem simulacije.
2.3..  Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o sprečavanju diskrimininacije osoba sa invaliditetom)-proveravaće se pismeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

RADNO MESTO 3: Novinar

I SLUŽBA ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU  – ODSEK ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU

II Radno mesto koje se popunjava: Novinar  u zvanju savetnik,   u Odseku za odnose sa javnošću, u Službi za odnose sa javnošću, jedan izvršilac;

III Opis poslova radnog mesta: Sastavlja vesti i saopštenja; piše tekstove i rukopise za Informator gradske opštine; vrši pripremu za postavljanje vesti, saopštenja, javnih uvida i poziva, kao i ažuriranje informacija na internet prezentaciji; sarađuje sa informativnim službama Grada, gradskih opština, javnih komunalnih preduzeća i ustanova u vezi sa pitanjima od značaja za gradsku opštinu; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Službe i načelnika Uprave.“

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno- naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, radno iskustvo u struci od najmanje tri godine, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta“.

U radni odnos može se primiti lice koje ispunjava sledeće uslove:

  1. Da je punoletan državljanin Republike Srbije;
  2. Da ima stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno- naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,
  3. Da ima najmanje 3 godine radnog iskustva u struci
  4. Da ima položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit;
  5. Da nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  6. Da licu nije ranije prestajao radni odnos u državnim organima zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  7. Ako ima potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

Lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

Lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

V Vrsta radnog odnosa: Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

Provera opštih funkcionalnih kompetencija vrši se na elektronskoj  platformi na kojoj se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije državnih službenika u organima državne uprave. Testovi za proveru ove kompetencije sačinjavaju se putem slučajnog automatskog izbora pitanja/zadatka iz baza pitanja/zadataka zatvorenog tipa koje formira, ažurira i standardizuje ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave u saradnji sa službom Vlade za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/)

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada Poslovi odnosa sa javnošću – (Upravljanje odnosima s javnošću )- proveravaće se  pismeno putem simulacije.

2.2  Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o državnoj upravi)- proveravaće se pismeno putem simulacije.
2.3.Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o javnom informisanju i medijima)- proveravaće se pismeno  putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4). Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

Radno mesto 4. Poslovi komunikacije sa građanima

I SLUŽBA ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU  – Uslužni centar

II Radno mesto koje se popunjava: Poslovi komunikacije sa građanima, u zvanju savetnik, u Uslužnom centru,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Obavlja stručno operativne poslove koji se odnose na pitanja građana, prijave problema ili upućivanje predloga nadležnim službama, koja stižu putem telefona, mejla, odnosno kroz sve dostupne komunikacione kanale u cilju efikasnog odgovora na pitanja, primedbe ili sugestije građana. Prima telefonske pozive građana, dostavlja im odgovore na pitanja i informiše građane o statusu njihovih predmeta. Pribavlja odgovore na postavljena pitanja građana od strane nadležnih organizacionih jedinica Uprave gradske opštine. Obavlja komunikaciju sa gradskim sekretarijatima i javnim komunalnim preduzećima, sa republičkim institucijama i drugim organima u cilju pronalaženja odgovora na postavljena pitanja građana. Vodi evidenciju o aktivnostima iz svoje nadležnosti i sačinjava evidenciju o aktivnostima.  Obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Službe i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje tri godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta“.

U radni odnos može se primiti lice koje ispunjava sledeće uslove:

  1. Da je punoletan državljanin Republike Srbije;
  2. Da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;
  3. Da ima najmanje 3 godine radnog iskustva u struci
  4. Da ima položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit;
  5. Da nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  6. Da licu nije ranije prestajao radni odnos u državnim organima zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  7. Ako ima potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

Lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

Lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu.

V Vrsta radnog odnosa: Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

Provera opštih funkcionalnih kompetencija vrši se na elektronskoj  platformi na kojoj se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije državnih službenika u organima državne uprave. Testovi za proveru ove kompetencije sačinjavaju se putem slučajnog automatskog izbora pitanja/zadatka iz baza pitanja/zadataka zatvorenog tipa koje formira, ažurira i standardizuje ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave u saradnji sa službom Vlade za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/)

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada Poslovi odnosa sa javnošću –(ponašanje društvenih grupa, organizaciono ponašanje i etiku)-proveravaće se  pismeno  putem simulacije.

2.2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa( Zakon o lokalnoj samoupravi) -proveravaće se pismeno  putem simulacije.

2.3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta  (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti)-proveravaće se pismeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

Radno mesto 5. Poslovi pružanja informacija

I SLUŽBA ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU  – Uslužni centar

II Radno mesto koje se popunjava: Poslovi  pružanja informacija, u zvanju viši referent,  u Uslužnom centru, jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Manje složeni poslovi davanja informacije građanima iz nadležnostima gradske opštine; obavlja neposrednu komunikaciju sa građanima; informiše građane o svim pitanjima iz nadležnosti gradske opštine i obavlja druge poslove poslove po nalogu rukovodioca Službe i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju i najmanje pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

U radni odnos može se primiti lice koje ispunjava sledeće uslove:

  1. Da je punoletan državljanin Republike Srbije;
  2. Da ima srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju
  3. Da ima najmanje 5 godina radnog iskustva u struci
  4. Da ima položen državni stručni ispit ili pravosudni ispit;
  5. Da nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  6. Da licu nije ranije prestajao radni odnos u državnim organima zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  7. Ako ima potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

Lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

V Vrsta radnog odnosa: Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada: Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

Provera opštih funkcionalnih kompetencija vrši se na elektronskoj  platformi na kojoj se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije državnih službenika u organima državne uprave. Testovi za proveru ove kompetencije sačinjavaju se putem slučajnog automatskog izbora pitanja/zadatka iz baza pitanja/zadataka zatvorenog tipa koje formira, ažurira i standardizuje ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave u saradnji sa službom Vlade za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/)

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada -Poslovi odnosa sa javnošću –( ponašanje društvenih grupa, organizaciono ponašanje i etiku)-proveravaće se  pismeno putem simulacije.

2.2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa( Zakon o lokalnoj samoupravi) -proveravaće se  pismeno putem simulacije.

2.3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta  (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti)-proveravaće se pismeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

IX Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave

  1. Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

X Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:

1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)

3) Rešenje nadležnog organa kojim je utvrđen status korisnika (dokazi za prednost pri zapošljavanju po osnovu člana 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica)

4) rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

5) uverenje o državljanstvu;

6) izvod iz matične knjige rođenih;

7) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;

8) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16,  95/18 – autentično tumačenje i 2/2023-Odluka US), za kandidate pribavlja:

1) uverenje o državljanstvu;

2) izvod iz matične knjige rođenih;

3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;

4) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

 XI Prednost kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

XII Prijava na javni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave

Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji gradske opštine Stari grad ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u kancelariji broj 95, peti sprat gradske opštine Stari grad, Makedonska broj 42.

Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave u Upravi gradske opštine Stari grad.

XIII Rok za podnošenje prijava

Rok za podnošenje prijava je 15 dana i počinje da teče od dana 31.10.2024. godine, a okončava se dana 14.10.2024. godine.

XIV Adresa na koju se podnose prijave:

Poštom na adresu: Gradska opština Stari grad, u Beogradu, ul. Makedonska broj 42, sa naznakom „za javni konkurs- navesti radno mesto- ne otvarati” ili neposredno na pisarnici  Gradske opštine Stari grad, u Beogradu, ul. Makedonska broj 42,, sa naznakom „za javni konkurs” navesti radno mesto–ne otvarati;.

XV Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak

Izborni postupak će se sprovoditi počev od 21.11.2024. godine, sa početkom u 9,00 časova, u Upravi Gradske opštine Stari grad,  ul. Makedonska broj 42, o čemu će kandidati biti obavešteni putem  imejl adresa.

XVI Obaveza probnog rada

Ako na ovom konkursu prvi put zasniva radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, izabrano lice ima obavezu da bude na probnom radu u trajanju od 6 meseci od zasnivanja radnog odnosa.

Napomena: Ako zadovolji na probnom radu i do isteka probnog rada položi državni stručni ispit, lice nastavlja rad na radnom mestu na neodređeno vreme. Ako ne zadovolji na probnom radu ili do isteka probnog rada ne položi državni stručni ispit, licu prestaje radni odnos.

XVII  Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o javnom konkursu: Ana Kovačević, telefon: 3300-551,  radnim danima od 10:00 do 12:00 časova.

**Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene. Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Link ka obrascu prijave za radna mesta: https://www.starigrad.org.rs/.

 

                        NAČELNICA  UPRAVE

                           Nataša Gavrilović          

PRILOG:

TEKST JAVNOG KONKURSA

OBRAZAC PRIJAVA NA KONKURS – radno mesto broj 1

OBRAZAC PRIJAVA NA KONKURS- radno mesto broj 2

OBRAZAC PRIJAVA NA KONKURS -radno mesto broj 3

OBRAZAC PRIJAVA NA KONKURS- radno mesto broj 4

OBRAZAC PRIJAVA NA KONKURS -radno mesto broj 5