Kомисијa „Заједно за вашу зграду“, у саставу Марко Бастаћ, председник Комисије и члан Већа задужен за реализацију програма, Ана Даниловић, заменица председнице општине, Ђорђе Лазаревић и Зоран Млађеновић, чланови Већа, објављује коначан списак са 338 скупштина станара/савета зграда којима су одобрена средства у програму “Заједно за вашу зграду” за 2011. годину. На јавни позив, који је објављен 16.5., закључно са 1.7. 2011. пристигло је 368 пријаваскупштина станара/савета зграда.
Председник Комисије и члан Већа Марко Бастаћ захваљује у име Градске општине Стари град и чланова Комисије свима који су учествовали у овогодишњем програму„Заједно за вашу зграду“, јер су на тај начин у сарадњи са локалном самоуправом допринели побољшању квалитета живота на Старом граду, што је и основни циљ програма.
Подсећамо да су прошле године у 230 зграда сређени улази, степеништа, електо-ормари, обновљене електроинсталације или простори око зграда. Позивамо скупштине станара/савете зграда да се јаве Одсеку за информисање и редакцији како бисмо у наредним бројевима Информатора представили Старограђанима све оно што је урађено кроз програм „Заједно за вашу зграду“ 2011. године.
Наредни кораци:
Уговори – Комисија ће сукцесивно позивати председнике скупштина/савета зграда са ранг листеда потпишу уговор са Општином о заједничком финансирању радова.
Рокови – по закључењу уговора средства ће бити уплаћена на рачуне скупштина/савета зграда у року од 15 дана. Од тог тренутка оне имају 90 дана за завршетак радова.
Извештај – по завршетку радова доставља се извештај о утрошеним средствима. Зграда је обавезна да извештај достави са рачунима, доказима да су рачуни плаћени, укупни износ утрошених средстава, у складу са прописима. Извештај се доставља у затвореној коверти, са назнаком “Заједно за вашу зграду”.
Контакт: Више информација скупштине/савети зграда могу добити на телефон 3222 626, радним даном од 10,00 до 12,00 сати или на интернет сајту www.starigrad.rs.